sobota, 28 sierpnia 2010

15#

A teraz z innej beczki, choć nie tak całkiem innej, tylko trochę:) Łańcuszkowo doszła mnie wiadomość o wyzwaniu Amsah- dotyczącym przeczytanych książek. Zatrważające dane, jakoby statystyczny Polak czytał 1 (słownie: jedną) książkę w roku skłaniają mnie by się przyłączyć i gorąco zaprzeczyć!

Niestety pamięć ma jest taka jaka jest, nie pamiętam co przeczytałam przed nowym rokiem, a co po, bo czytam zawzięcie, choć falami i kompulsywnie WIĘC: wezmę pod uwagę cały okrągły rok, mam nadzieję, że niczego nie pominę... Pomoże mi zapewne konto na biblionetce.pl, ale też nie do końca, tytuły wypadają mi z głowy zanim zdążę je złapać. No koniec gadania! Zacznę od najświeższych.

  1. Życie miłosne (Shalev Zeruya)
  2. Opowieść podręcznej(Atwood Margaret)
  3. Opowieść żony, która spróbowała czarów (Nair Anita)
  4. Przerwana lekcja muzyki (Kaysen Susanna)
  5. Moralny nieład (Atwood Margaret)
  6. Przedział dla pań (Nair Anita)
  7. Jedz, módl się, kochaj (Gilbert Elizabeth)
  8. Marina (Ruiz Zafón Carlos)
  9. Diablica w klubie kobiet (Lee Linda Francis)
  10. Amerykańska gejsza (Jacobson Lea)
  11. Księżyc w nowiu (Meyer Stephenie)
  12. Przed świtem (Meyer Stephenie)
  13. Zaćmienie (Meyer Stephenie)
  14. Zmierzch (Meyer Stephenie)
  15. Wielki Mistrz (Canavan Trudi)
  16. Nowicjuszka(Canavan Trudi)
  17. Gildia Magów (Canavan Trudi)
  18. Prowadź swój pług przez kości umarłych (Tokarczuk Olga)
  19. Pianistka (Jelinek Elfriede)
  20. Amatorki (Jelinek Elfriede)
  21. Weronika postanawia umrzeć (Coelho Paulo)
  22. Zadie Smith przedstawia: Księga innych ludzi
  23. Pani Wyrocznia (Atwood Margaret)
  24. Czekolada (Harris Joanne)
  25. Malowany welon (Maugham W. Somerset)
  26. Mistrzyni gry (Sheldon Sidney)
  27. Malowany człowiek: Księga II (Brett Peter V.)
  28. Malowany człowiek: Księga I (Brett Peter V.)
  29. Miłość i tęsknota w Bombaju (Chandra Vikram)
  30. Naga kobieta (Morris Desmond)
  31. Gomorra: Podróż po imperium kamorry (Saviano Roberto)
  32. Emma (Austen Jane)
  33. Szczęściara (Sebold Alice)
  34. Helena Keller (Kaczyńska Alicja)

I w trakcie: Helena Rubinstein i Elizabeth Arden: Barwy wojenne (Woodhead Lindy)

Przyznam że nawet jak na mnie ten rok był intensywnie czytadłowy:) A przecież wiem że o czymś zapomniałam, była taka książka, jakiś kryminał chyba- ale czarne dziury nie pozwalają mi jej odnaleźć:(
A z tą jedną książką- nie wiem jak to możliwe, że mamy tak tragiczny bilans.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Free Hit Counter