piątek, 20 sierpnia 2010

1#

To mój drugi blog. Na pierwszym mówiłam kiedyś, że mam dwie pasje: psychologię i różnorakie tworzenie, robótki itp. Jednym i drugim chcę się dzielić. W Granicach światów głównie gadam i ogarniam. Gdybym tam wrzuciła miszmasz z szuflady, pewnie całkiem bym już sfiksowała:) Bo o ile z psychologią jestem już za pan brat, o tyle w kwestiach koralików, sznurków, wstążek, rysunków itp- wciąż raczkuję. Będę tu wklejać zdjęcia swoich wypocin, po części by się pochwalić, ale raczej by usłyszeć- uwagi. Przeglądałam wiele blogów dziewczyn, które robią po prostu niesamowite rzeczy- z niczego. Też tak chcę, ale możliwe że sama sobie nie poradzę. Inspiracje już mam, materiałów może wystarczy, kuleję z techniką... Ale spróbuję:)
Nie myli się tylko ten, kto nic nie robi.

1 komentarz:

  1. miło że do mnie zajrzałaś:) rób rób tą biżu, bo świetnie ci wychodzi. szczególnie podobają mi się te kolczyki-guziczki. niby takie proste a orginalne. praktyka czyni mistrza;)

    OdpowiedzUsuń

Free Hit Counter